Afwijkende openingstijden

Donderdag 26 mei (Hemelvaartsdag) zijn het gemeentehuis en de milieustraat gesloten. Vrijdag 27 mei is het gemeentehuis gesloten. Jeugdhulp is vrijdag 27 mei voor spoedvragen telefonisch bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur. De milieustraat is dan geopend. Maandag 6 juni (2e Pinksterdag) is het gemeentehuis gesloten.

Briefadres aanvragen

Een briefadres is het adres van een familielid, kennis of instantie die uw post ontvangt. Bijvoorbeeld omdat u tijdelijk in het buitenland woont of omdat u in een zorginstelling of gevangenis verblijft. U regelt een briefadres persoonlijk bij de gemeente.

Contact met de gemeente

Om een briefadres aan te vragen, moet u persoonlijk langskomen in het gemeentehuis. De persoon bij wie u het briefadres wilt hebben (de briefadresgever) moet met u meekomen.

Wij beoordelen als gemeente of u voor een briefadres in aanmerking komt. Daarbij onderzoeken we ook of u echt geen woonadres hebt. U kunt een verzoek krijgen om aanvullende informatie te overleggen. 

Wij leggen vast voor hoe lang u het briefadres zult hebben. Een briefadres is namelijk tijdelijk.

U moet bij de aanvraag twee geldige identiteitsbewijzen meebrengen: één van u en één van de briefadresgever. De briefadresgever moet met u meekomen naar de afspraak.