Afvalinzamelaar Remondis gaat vanaf morgen, dinsdag 23 juni, eerder beginnen met het inzamelen van het afval. Ze starten om 6.00 uur en dat geldt voor de rest van deze week. Dit vanwege de hoge temperaturen. De containers mogen de avond ervoor al aan de straat worden gezet.
Vanwege een personeelsbijeenkomst is het gemeentehuis op maandag 22 juni vanaf 16.00 uur gesloten. Ook telefonisch zijn we dan niet bereikbaar, behalve de spoedtelefoonnummers. Excuses voor het ongemak en dank voor uw begrip.
Use GTranslate to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.