Meerdere storingen openbare verlichting


Er zijn op dit moment meerdere netwerkstoringen van de openbare verlichting in de gemeente. Die zijn inmiddels bekend bij de netwerkbeheerder. Deze werkt er hard aan om de storingen zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Hoe doe ik een melding...

U kunt een storing eenvoudig melden via de website van onze aannemer Montad. Daar kunt u ook zien welke storingen al gemeld zijn. Liever persoonlijk contact met de gemeente? Bel dan tijdens openingstijden naar het algemene nummer, 0592 - 266 662. Als u een storing meldt is het van belang dat u het nummer van de lantaarnpaal doorgeeft, op vrijwel elke lantaarnpaal staat een uniek nummer.

...en wat gebeurt daar mee?

Nadat u een storing heeft gemeld, wordt deze direct doorgezet naar onze aannemer Montad. Deze lost reguliere storingen zoals “mast brandt niet” normaal gesproken binnen 10 werkdagen op. Maar branden er meerdere masten niet, en vermoedt Montad na inspectie dat er een netwerkstoring is, dan dragen zij de melding over aan de netwerkbeheerder. Deze moet de storing binnen 5 werkdagen na binnenkomst oplossen.