Gewijzigde openingstijden gemeentehuis i.v.m. Corona


Met ingang van maandag 23 maart zijn de openingstijden in het gemeentehuis aangepast.

De balies zijn uitsluitend geopend op afspraak en voor spoedzaken. Dat geldt voor zowel het aanvragen als ophalen van documenten. Ook de avondopenstelling komt te vervallen.

Deze maatregelen nemen we om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en onze medewerkers en bezoekers te beschermen. Wij vragen u alleen een afspraak in te plannen als een document, zoals paspoort, ID-kaart of rijbewijs verlopen is vóór 01-07-2020. Is het document verlopen na deze datum dan vragen wij u om op een later tijdstip een afspraak in te plannen. Het melden van een geboorte of overlijden kan digitaal via www.tynaarlo.nl.

Een afspraak maken kan uitsluitend telefonisch op werkdagen van 8.30 – 17.00 uur. Ook voor andere vragen blijven we telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0592- 266 662. Kijk voor meer informatie en actuele ontwikkelingen op www.tynaarlo.nl/coronavirus.

Sociale teams telefonisch en per mail bereikbaar

Vanwege de afgekondigde maatregelen kunt u op dit moment niet op één van de locaties van de sociale teams terecht. Ook worden er geen huisbezoeken afgelegd. Heeft u vragen, mail naar sociaalteam@tynaarlo.nl of bel naar 0592 – 266737.

Kijk voor alle informatie over het coronavirus op https://www.tynaarlo.nl/coronavirus.